Sega fréda..

Nu så är det fredag igen och jag är sååå seg. Vill bara gossa med min kudde i min mjuka säng! Har ätit sushi idag..älskar det och ska gotta mig med cocosbollar och vindruvor lite senare. Jag försöker hålla mig i god hälsa så gott det går och äta lite kött och mer fisk, som jag lovat! Står på mig! Har promenerat varje dag från skolan, dock inte till, eftersom jag är lite morgontrött av mig..och så kollar jag fettinnehållet i alla matprodukter jag köper så...:)

Så är det skolan. Jag måste se mer på tv...ett måste, då jag ska skriva en tv-serie under året på skolan och som ska pitchas för svt..är som ett ufo bland serieskrivandet då jag knappt ser på tv-serier överhuvudtaget! Hur ska detta gå? Tänker kanske skriva en julkalender för barn..vet inte..tänker bara på troll och häxor just och hoppas att de ska ge mig magiska krafter till att komma igång med idéarbetet och skrivandet!..om inte trolla fram en livs levande, mysig och go krambjörn, som kan trösta mig lite..i miss that... :-(

Okej, nu är det dags för cocosbollarna..
Vi ses. Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0