Helsingfors!

Så är man hemma igen..och dricker te som vanligt :)..mugg efter mugg...
Visar lite bilder så får jag berätta om inspelningen mer sen..tyvärr kan jag inte delge mig med bilder från den, eftersom det finns en sekretesslag inom det. Mina två dagar i Helsingfors var trevliga, dock lite ont i fötterna fick man. Annars är det en fin stad med många stora gallerior! Och vackra kyrkor..


Den vackra och ökända kyrkan!

                                  ..och så från kyrkan.



Inifrån kyrkan...stilrent och runt!

 Inne i en annan kyrka, en ortodox kyrka!


..och till sist jag på hemfärden, ska snart stiga på planet, så behövde besöka ett ställe först :)

Ha det glatt!

Kommentarer
Postat av: Sari

Fina bilder! Jag hoppas att jag också får nöjet att resa till Helsingfors någon gång.

2008-10-05 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0