Nu förbannat också..

Jag har väl inget tålamod alls...men det här regnet borde det inte sluta snart?..suck. Det är konstigt också hur vädret kan styra en, jag har verkligen inte fått något gjort idag. Klockan är snart tre och hunnit bara äta frukost. Nej, nu får det vara nog. Jag tror att jag tar och storstädar så jag kan vara stolt över något. Undra om inte min mens är på väg? bäst kanske att hålla sig just här instängd inomhus bakom stängda dörrar. Usch jag borde inte blotta mig för er heller....men det är dom där jäkla kläderna som ligger här och var och muggar som måste diskas, det ska dammsugas och alla papper som ligger på bordet, inte nog med att räkningarna måste betalas snart. Jag får nog återkomma när jag lugnat ner mig igen.

Ps. Jag hoppas att Arsjavin gör många mål ikväll och att han sen klipper håret när han fått sina pengar för mödan.
Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0