Jag behöver en kamera!

Så var det en ny dag igen, funderar på att lägga in kategorier om vad jag behöver, måste ha och vill ha men inte kan få.
Jag ska nog fundera över alla dessa till imorgon, så får ni svar på dem då.

Jo, just nu faller tankarna till en kamera, känns kanske lite tråkigt när sidan saknar bilder. Jag äger alltså ingen kamera för tillfället..helt galet eller hur? Men så är det, fast så kommer det dock inte alltid att bli. Nu ska jag köpa en kamera och punkt. Jag är däremot inget teknikunder och hänger inte alltid riktigt med, däremot säger det inget om att jag inte vill ha det absolut bästa...under rimliga priser dock. Min fråga är då vad rekommenderar ni. Min telefon håller på att paja, så har ni förslag på nya mobiler med bra kamerafunktioner?
Jag har max 3000kr i budget till det. Är tacksam för råd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0