Återigen regn..

Det kommer man trots allt inte ifrån. Vi får väl hoppas att vädergudarna ändrar på sig eller om det är mig dom vill komma åt..."stanna inne och skriv" säger dom..i mitt huvud då. Nåja, vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har fortfarande huvudvärk och jag hör nu klockan ticka mer än vanligt. Magen kurrar faktiskt också..det är så tyst här i stugan så man hör mycket småljud.
De första dagarna när jag kom ut hit i naturen kunde jag höra min egen tinnitus, det tjöt som dagen efter en konsert, men nu så har det försvunnit. Eller kanske ändå inte men tystnaden "hörs" på ett annat sätt här...man är som inte längre döv för den...det är väldigt skönt av vara själv. Nu har jag till och med börjat trivas med bara mig själv...och tystnaden. Nej, nu talar magen till mig, så jag måste hinna äta innan fotbollen ikväll.
Vi ses imorrn då.

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej! Ville bara säga att det är roligt att läsa din blogg!

2008-06-25 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0