Min kära 745:a..

Nu har jag lånat ut min bil till mamma..det är tredje dagen nu hon har den och...jag tål inte denna väntan snart mer!

Okej, hon skulle ju köpa några plankor..och behövde takfästena..eller vad dem nu kallas för, ni vet såna där som man kan fästa plankor på och färdas på biltaket istället för släp. Visst, hon behövde ju köpa dem i och med att hon håller på att bygga om sin altan och gubben där kräver att hon köper in allt material.
Nu har hon ju en sån där modern Volvo, som saknar möjlighet till att fästa upp dessa ...fästen? på biltaket..tacka vet man gamla volvon 745:a..ja det är en sån jag har, men dock så hållbar!

Nåja hon jobbar och kommer hem sent..så ska hon hinna köpa rätt plankor..och då får man ju leta.
Nu har det alltså gått tre dagar..och så ringde hon igår. Hon hade hyrt ett släp, jag orkade inte fråga längre för vad?
Okej hon fixar hemma i sin trädgård, bygger om och målar då hon inte "jobbar". Jag gör inte ens hälften av detta här i stugan...förstår, förstår verkligen att hon har mycket att stå i och inte alltid hinner med allt.

Men jag är ensam här ute i skogen i stugan....utan bil! Och vattnet är slut! (saknar ju vatten här) Jag kan inte koka te! Om ens borsta tänderna..vill ju inte använda havsvattnet till det..eller kan man?

Okej hon kommer med bilen ikväll, ja maten är ju faktiskt också snart slut...det är inte många timmar kvar, kanske fem, om hon håller tiden.

Okej..jag läste nånstans om hur man kan göra andningsövningar, kanske ska testa.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0