Gottigottgott..

Ja så fick jag bilen igår och iväg till mataffären begav jag mig. Korgen blev full, liksom jag full av mättnad sen på kvällen. Vräkte i mig cocosbollar, kycklingklubbar, chilinötter och kryddade svampar i olja. Jag frossade i mig helt enkelt allt vad jag kunde, tänkte nästan steka bläckfisk, vilket jag älskar, mitt i natten klockan 2.00, men orkade inte. Allt var så gott och jag njöt verkligen så jag nästan brast. Jajamen..ikväll ska det frossas i sig lite till och sen blir det bastu.

Dagen till ära slutar jag kanske med en film jag köpte häromdagen, "kocken". Får se om den är bra, kanske man blir hungrig av att se den, men no tears..mat har jag så det räcker..åtminstone för ett tag. Nåja...ät på så ses vi sen.

Hejsan svejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0