Flight with the concorde..

Tja..kanske ändå med ekonomiklass...
Jag måste säga att jag är en av dem som ovanligtvis hellre sitter hemma än syns framför en kamera! Har nu illamående av nervositet...eller magnerver...man borde inte behöva utsättas för sånt här...Vi lever i en uppblåsbar mediastyrd värld. Kan man inte tjäna pengar bara av att vara i sitt lilla skrymsle..som Stephen King? Har han medverkat i många intervjuer?

Visst..förstår att konkurrensen idag inom filmbranschen är stenhård och att det då blir tvunget att utsätta sig för media om man ska kunna komma någon vart, annars vet ju inte folk inom branschen vem man är och då får man inga jobb! Och visst är jag tacksam för det här..men värdig? Vet ej..


Nu skulle verkligen mitt skrivande om positivt tänkande och allt det där höra till, men fan att det ska vara så svårt när det väl kommer till kritan..Gud så galet..Allt blir så överdrivet och uppförstorat. Kanske är det min rädsla nu som talar?....jag återkommer sen förhoppningsvis med lite bilder från resan och inspelningen i helgen.. :)

Kram på er tills vi ses igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0