En mellandag..

Okej, nu så är det en ny dag. Jag var vaken till halvsex imorse, det blev inte alls som jag tänkte mig, men vad vore livet om allt var förutsägbart tråkigt. Jag sov lite längre idag än igår, men nu struntar jag faktiskt i det. Det är sommar, jag är ledig och tar nu allt som det kommer. Jag gör, som jag känner helt enkelt...det lät väl ändå positivt, kanske drömde jag gott inatt..eller imorse..nåväl.

Idag ska jag klippa gräsmattan och träna. Jag vet inte mer vad jag ska göra, det känns, som en mellandag idag, jag tänker inte på igår, inte på imorgon, det är nu...en dag då man inte bryr sig så värst, mår rätt okej och vet inget om morgondagen, för jag bryr mig faktiskt inte. Allt får komma, som det kommer.

Det känns ganska skönt att känna det. Det är nästan så man befinner sig i ett flow, ni vet då allt bara flyter på, utan ansträngning, som att befinna sig i ett slags gränsland...in middle of no where..i skogen..i stugan, i en värld där luften omges av frisk björkdoft. Kanske kommer jag med en härlig dikt snart, vi får se.

Vi ses.
/Chica..


Kommentarer
Postat av: Molior

Åh, vilken härligt känsla jag får när jag läser denna post :)

2008-07-12 @ 15:56:28
URL: http://www.lifemanship.net/blog
Postat av: Chicadella

Skönt o höra sånt :)

2008-07-13 @ 00:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0