Myror i benen!

Regnet öser nu ner för andra dagen..vad göra? Katten bara sover och jag sitter vid datorn. Bävar för räkningen, hjälp! Som ni vet har jag ju mobilt internet här i stugan...äh..

Nu är man som inne igen i en mellanzon där hösten med nya tag väntar och sommaren lämnar man bakom sig, jag sitter bara och väntar... Men denna väntan gör mig rastlös. Sommar är ledighet för mig, men på hösten då rivstartar man och ger järnet mot vintern. Ja inte är det såhär hela året för mig inte! Vad trodde ni? Och varför tror ni jag inte gjort nåt i sommar...? Kanske av ren utmattning..

Nåja, nu regnar det i alla fall och det är några veckor bara kvar av ledigheten..sedan börjar skolan igen..huh! ..och det är så mycket jag skulle vilja göra...!!! Jag har myror i benen!

Jag sätter mig ner och skriver på mitt manus nu för en gångs skull, så det blir färdigt nångång..jag flyttar upp myrorna till knoppen med andra ord...dem får leva sitt eget liv där..

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Sari

Hej! Vi kommer och hälsar på i helgen.

Fina bilder du har tagit.

2008-08-19 @ 21:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0