Nya tag!

Nu ska jag börja träna igen! That´s it! Ingen återvändo..jag har beslutat mig för det. Värmer upp en kycklingpaj, det är fettsnålt och innehåller väl proteiner..eller? Och så blir det proteindryck "före" träningen, jag vet att man helst ska ta det direkt efteråt, men eftersom jag kör med mjölkprodukt så är det inte så gott med varm mjölk, som stått ett tag. Dessutom har det alltid funkat bättre för mig före träningen, då jag kännt mig mer energisk och starkare då. Inte nog med att det är viktigt att äta cirka 1 timme före träningen för att orka med...annars har det ju ingen verkan om man tränar med tom mage, större chans att man ger upp då på grund av orkeslösheten.

Nåja, jag är laddad nu för en träningsfylld höst och näringsrik och nyttig mat. Har som ni vet slarvat med det en hel del, trots att jag gått ner i vikt. Jag är ju en av dem som lätt går ner i vikt. Men vikten är inte det ultimata för mig, jag vill hålla mig i form och slapp i kroppen kan man bli lite här och var oavsett om man är smal eller tjock och det vill man ju inte bli!

Jag ska som sagt, börja tänka på vad jag tar i mig från och med idag. I fortsättningen ska jag skippa youghurten, har förstått att det inte har nån verkan..går bara rakt genom kroppen och ger ingen mättnadskänsla, så det är bara skräp. Det blir gröt med grovt hårdbröd med ost på till frukost. Mindre tedrickande och mer frukter istället. Mer potatis och pasta, liksom fisk. Så måste jag köpa vitamintillskott, mycket järn för att hålla mig pigg bland annat.

På gymmet blir det styrke till att börja med, aerobics för energin skull. Så nu e de bara o tuta o köra..
Så till sist...bastu. Det blir en toppendag! Nu plingar micron..

See you later..

Kommentarer
Postat av: Markus

Haha!Roligt inlägg, är det jag som fått dig att komma på andra tankar ?;)





/ Biffen ;)

2008-08-28 @ 22:05:10
Postat av: Chicadella

Vad tror du?;)..Maybe baby..

2008-08-31 @ 20:00:29
Postat av: Markus

Det hoppas jag allt!;)



Hoppas du håller i det också !;)

2008-09-01 @ 00:21:08
Postat av: chicadella

...och vad skulle hända annars?..;)

2008-09-01 @ 15:59:37
Postat av: Markus

Smisk ?;)

2008-09-05 @ 18:28:51
Postat av: chicadella

..oops!:/

2008-09-07 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0