Jaha..

Hej igen. Okej jag har väl vart lite seg med att skriva inlägg. Dagarna går såå fort. Kanske man är snart i julafton :D.

Så har veckan gått och jag är verkligen peppad på att börja skriva på min tv-serie idé, har nästan förälskat mig i den.
Nåja, det ska bli kul ändå, testar ju på komedi...dock måste jag försöka tänka utanför ramarna för en komedi, för tror alltid att när man minst anstränger sig för det då får man det bästa resultatet. Och är det inte så oftast? I alla slags situationer...minst vilja, gör ett naturligt intryck om man dock inte är en duktig skådesspelerska...det blir inte så tillgjort och påtryckt, det märks så lätt. Tror också att det är mest attraktivt om det inte är såå välvilligt och treeevligt...ja annars blir man ju misstänksam och misstror syftet och gärningen. Lite ärlighet, lite pang på, lite impulsivitet och lite klumpighet tack. Då gillar man.
It doesn´t get a long time to get the action..:)
Japp då ses vi snart igen. Hej tills dess!

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0