Kärleksrus..

Har du någonsin blivit förälskad över en natt? Blivit totalt överraskad av känslorna?
Kännt dig fjäderlätt och helt bortkommen, men dock så medveten om er två just där just då och samtidigt så rädd?

Rädd för att blotta sig och rädd för att förlora varandra för evigt? Har du någonsin upplevt känslan av att ha förlorat just den kärleken för evigt efter denna överväldigande natt? Upplevt chocken efteråt över att ni aldrig faktiskt kommer att ses mer? Har du någonsin upplevt den..saknaden? Hur den borrat ett hål inom dig och kännt skuldkänslorna forsla över dig...att du kanske skulle varit mer..gjort mer..visat mer..just där..just då...?

Jag har gjort det..

...och jag lärde mig..att inget i livet är förutsägbart, du kan aldrig veta i förväg och allra minst när det händer att livet förändras på en bråkdel av en sekund...och hur allt trots allt kan vända sig till det positiva!

...allt har en mening...jag vet nu mer, vad det handlar om...nu kan inga kedjor längre hålla mig fast...watch out...

Kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0