Back in bisness..

Oj så dagarna bara löper förbi. Jag har faktiskt lite dåligt samvete över att jag inte har hunnit skriva något på ett bra tag. Jag kunde visst inte skärpa mig :(. "Grejen är den att" (som man brukar säga..) att..jag har ju haft så fullt upp den senaste tiden...inte nog med att jag hade internetproblem i Finland..och så e de väl så mycket annat..eh..

Okej, man brukar ju inte gilla ursäkter och om jag ska vara helt ärlig, som jag faktiskt oftast är :), så beror det helt enkelt på att jag lämnat stuglivet för en stund och funnit att det finns liv utanför väggarna. Jag har rört på mig hipp som happ, raskt och fritt, utan mål, utan krav...från något håll. Så därmed är min version sann.

Men nu är jag tillbaka.

Finland var trevligt. Besökte Kittilä och Levi. Bodde hos brorsan och bastade en hel del. Allt gick bra..och solen sken. So we´re back..okej, en lugn start. Får berätta mer sen.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0