Find your own solutions..

Så har en ny vecka börjat och jag har fått motivationen till att skriva igen. Det är konstigt hur det kommer i perioder.
Jag har en hemlighet för er, vilket jag tyvärr inte kan delge med er om. Jo det är så att jag har börjat skriva på ett nytt filmmanus och till och med på Finska, helt underbart. Jag har inte testat det tidigare att skriva på finska, så nu tog jag tag i det, eftersom manuset inte funkade på Svenska (har arbetat lite tidigare med det).

Det låter konstigt, men bara av att byta språk på sitt manus blir den en helt annan, dialogerna blev perfekta, så nu är jag igång med detta...på Finska. En positiv orsak till att kunna flera språk alltså...det är bara att byta ifall det inte funkar på det ena, jå då flyttar man bara över till det andra...så nu sitter jag alltså här ensam i min stuga igen och skrattar ibland för mig själv...skriver ju en komedi..

Nåja allt känns bra och jag sover till och med bra om nätterna nu när det har blivit mörkt igen.
Jag tror jag tar och kokar lite vatten, blev som lite tesugen.

Kram och see you later :)





 

Kommentarer
Postat av: sofiess

Hej!

vad gör du en sån här dag?

Hoppas du haft en bra dag iaf.

kram

2008-08-05 @ 19:37:10
URL: http://lejonflickan.blogg.se/
Postat av: Diana

Hejsan!

Vad tycker du om min outfit idag?

Good or bad?

Jag vill höra din åsikt!

Regniga kramar!

2008-08-05 @ 19:46:56
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: chicadella

Hej! Vad trevligt me besökare..Diana: Var o kollade på din sida och helt ärligt så älskar jag själv att bära tunika. Den du hade var helt i min stil..:)Kram tebaks!



Och va jag gör en sån här dag? Jo jag har suttit hela dan i stugan och skrivit på mitt manus...de blir så ibland att man inte gör så mycket mer, men som jag brukar säga What the heck who cares..Kram på dig också :)

2008-08-05 @ 22:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0